سواری راحت و لذت بخش با خودرو

اگر در طول روز زمان زیادی را در خودروی خود بگذرانید مسئله‌ی راحتی به یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها تبدیل می‌شود، در حقیقت می‌خواهید که، سواری راحتی را تجربه کنید. در این حالت ، راحت نبودن صندلی‌ها، سروصدای زیاد و تکان‌های بی‌مورد در رانندگی موجب نارضایتی شما خواهد شد. با استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس از رانندگی خود نهایت لذت را ببرید.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
( Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
مخصوص خودروهای توربو، GDI و تقویت شده

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و روانکاری موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.


مهم ترین عوامل موثر در سواری راحت و لذت بخش با خودرو

سواری راحت و لذت بخش
سواری راحت و لذت بخش

کلمه هندلینگ را می توان به معنای خوش دستی یا کیفیت سواری و هدایت خودرو دانست که وابسته به چندین مورد است . تمامی اجزای یک خودرو مانند یک سیستم باهم کار می‌کنند تا مکانیزم‌های بهتری صورت گیرد و به طور کلی هندلینگ یک خودرو وابسته به کیفیت مکانیزم‌ کنترل خودرو در عبور از موانع مختلف و پیچ های یک جاده مورد ارزیابی قرار می گیرد . عوامل زیادی باعث کیفیت سواری بهتر یک خودرو وجود دارد و به همین دلیل هندلینگ یک خودرو نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

اتاق خودرو :

سواری راحت و لذت بخش
اتاق خودرو

یکی از عوامل تاثیرگذار بر هندلینگ ، اتاق خودرو‌ست که در میان کلاس های مختلف خودرویی ، خودروهای کوپه ، هاچبک و لیفت بک دارای از هندلینگ خوبی برخوردار هستند.

وضعیت آیرودینامیکی خودرو:

وقتی خودرویی دارای طراحی آیرودینامیکی مناسبی است به این معناست که میزان برخورد ذرات هوا با بدنه خودروی در حال حرکت بسیار کم بوده است و در حال حاضر طراحی خودروها طوری صورت می گیرد که سیستم تعلیق و هندلینگ آن بتواند توسط فشار هوا، میزان کشش خودرو را نسبت به سطح جاده کنترل کند.

سیستم تعلیق خودرو:

خودروهایی با ارتفاع کم و به همراه سیستم‌های تعلیق خشک که معمولا در مسابقات فرمول ۱ استفاده می شوند از هندلینگ مناسبی برخوردار هستند . خودروهای شهری مجهز به سیستم‌های تعلیق نرم تر و با ارتفاع بیشتری هستند.

نحوه قرارگیری موتور خودرو:

هنگامی که موتور در جلوی خودرو قرار گرفته باشد ، به دلیل وزن موتور ، هدایت خودرو در سر پیچ‌ها و هنگام ترمز گرفت بسیار ساده‌تر می‌شود، اما زمانی که موتور در عقب خودرو قرار گرفته باشد ،شتاب خودرو بیشتر می شود اما هندلینگ خودرو کمی دشوار‌تر خواهد شد .

رینگ و تایر خودرو :

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر هندلینگ خودرو، فرم و سایز رینگ و لاستیک است . به این صورت که کوتاهی دیواره‌های لاستیک کمی سواری را خشک‌تر می‌کند ولی به بهتر شدن هندلینگ خودرو کمک می‌کند . توجه داشه باشید که تایر‌ خودرو نباید بیش از حد پهن یا نازک باشد و باید طبق نظر کارشناسان این حوزه انتخاب شوند.

وزن خودرو:

هنگامی که وزن خودرو بسیار زیاد باشد، خودرو در سر پیچ‌ ، تمایل به پیمودن مسیر مستقیم دارد و همین امر باعث خارج شدن خودرو از جاده می‌شود. بهتر است تقسیم وزن خودرو طوری باشد که ۵۰ درصد از وزن خودرو بر روی محور عقب و ۵۰ درصد بر روی محور جلو باشد تا وزن خودرو به صورت یکسان تقسیم شود.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *