بهترین مکمل بنزین برای X55 پرو

خودرو X55 پرو مجهز به موتور توربوشارژ است. موتور های توربو شارژ،هوای بیشتری دریافت می کنند در نتیجه حساسیت بیشتری نسبت به بنزین مصرفی خودرو دارند. بهترین بنزین برای موتور توربو بنزین یورو5 (euro 5) با اکتان بالای 92 می باشد. بنزین گفته شده در جایگاه های سوخت عرضه نمی شود و برای ساخت آن باید از بهترین مکمل بنزین ایرانی یعنی مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهره گرفت.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی

ویژگی های بهترین مکمل بنزین برای خودرو x55 پرو
سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای x55 پرو
مناسب ترین بنزین برای خودرو x55 پرو
تاریخچه خودرو X55 پرو
تفاوت خودرو x55 و x55 پرو

حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

ویژگی های بهترین مکمل بنزین برای خودرو x55 پرو

ویژگی های بهترین مکمل بنزین برای خودرو x55 پرو

کاهش ناخالصی های بنزین ، جلوگیری از رسوب صمغ بنزین و کاهش فشار بخار بنزین در سطح بنزین یورو5 باعث افزایش طول عمر و سلامت انژکتورها، تمیز ماندن محفظه احتراق، تمیز ماندن سوپاپ ها، تمیز ماندن باک خودرو و کاهش مصرف بنزین می شود. دیگر ویژگی بهترین مکمل بنزین برای X55 پرو این است که این مکمل بنزین با افزایش عدد اکتان و تنظیم نقطه احتراق از خام سوزی و دیر سوزی بنزین جلوگیری می کند، در نتیجه شتاب افزایش و مضرف سوخت کاهش می یابد .

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر برای X55 پرو

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر پترونانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای x55 پرو

از محاسن سوپر اکتان بوستر مدپاتکس می توان به ایرانی بودن آن اشاره کرد. درواقع سال هاست وادات قانونی مکمل بنزین از خارج کشور ممنوع اعلام شده و مواردی که مدعی هستند محصولشان خارجی است ، اکثرا تقلبی و مضر هستند. بعلاوه این محصول دارای تاییدیه تست رسمی از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان است که به خودی خود گواهی بر عدم استفاده این محصول از مواد ممنوعه و مضر مانند سرب، تینر، نفت سفید، MMT و فروسن هستند.

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

مناسب ترین بنزین برای خودرو x55 پرو

مناسب ترین بنزین برای خودرو  x55 پرو

همانطور که در سطور بالاتر توضیح داده شد بهترین نوع بنزین برای خودرو X55 پرو باید مطابق با استانداردهای بنزین یورو 5 باشد که متاسفانه در کشور ما این بنزین عرضه نمی شود. مناسب ترین بنزین برای خودروی x55 پرو ترکیب مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با بنزین معمولی است درواقع استفاده مداوم از این ترکیب باعث حفاظت از قطعات مسیر سوخت رسانی و موتور خودرو X55 پرو خواهد شد.

اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

تاریخچه خودرو X55 پرو

تاریخچه خودرو X55 پرو

ظاهر کراس‌اوور X55 Pro مانند مدل قبلی است. اام وی ام x55 پرو دارای رینگ‌های چندپر با طراحی متمایز است. ام وی ام x55 پرو IE مجهز به موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ است و از طریق گیربکس ۹ سرعته CVT قدرت ۱۵۶ اسب بخار را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. در 1750 دور در دقیقه گشتاور این موتور به 230 نیوتون متر می رسد.

تفاوت خودرو x55 و x55 پرو

تفاوت خودرو x55  و x55 پرو

بیشترین تفاوت این دو خودرو در ظاهر آن ها نمود پیدا می کند. تم قرمز در بخش خارجی سپر جلو و عقب و جلوپنجره که باز طراحی شده اند به بدنه افزوده شده همچنین از رینگ های متفاوت قرمز رنگ استفاده می کنند. اولین تفاوتی که نسبت به x55 مشهود است، داشبورد کاملا متفاوت نسبت به نسخه پیشین است (مشابه تیگو 7)نمایشگرهای بزرگ، باعث می شوند که کاملا مدرن و جذاب جلوه کند.از نظر فنی هم راندمان پیشرانه بهتر شده و شاهد قدرت 156 اسب بخار و تورک 230 نیوتن‌متری هستیم. گیربکس 6 سرعته دوکلاچه قبلی هم جای خود را به مدل اقتصادی‌تر ضریب‌ پیوسته با قابلیت شبیه‌سازی 9 سرعته داده .


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. Kamiar گفت:

    واقعا راست میگفتند برای خودرو توربو شارژ مناسبه برای آریزو5 استفاده کردم شتاب ماشینم باور نکردنی بود.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *