مشکلات موجود در 25 مدل خودروی تویوتا

برند های بزرگ خودروسازی در جهان نیز ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوند و موجب شود به برند و قدمت آنها آسیب های جدی وارد شود ، فرقی نمی کند بنز باشد یا تویوتا هر خودرویی می تواند دارای مشکلات و ایرادات فنی باشد و این ایراد ها می تواند گریبان گیر کمپانی سازنده باشد. محلول های سری جدید نانو با توانایی افزایش چشمگیر عدد اکتان تا حداکثر 12 واحد RON و تا 4 واحد MON کمک به حذف ناخالصی های بنزین می توانند علاوه بر کاهش ناک و لرزش و صدای موتور، کاهش مصرف بنزین و افزایش قدرت و شتاب موتور را نیز به همراه داشته باشند

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
( Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص تویوتا

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت سوپر اکتان بوستر نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.


تویوتا یاریس

مشکلات خودرو تویوتا
تویوتا یاریس
ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

تویوتا از نام «یاریس» در نسخه‌های صادراتی مدل‌های مختلف بازار ژاپن استفاده کرده‌است، در حالی که در برخی بازارها وسایل نقلیه مشابهی را تحت نام تویوتا اکو از سال ۲۰۰۵ تولید کرده است. اولین مدل تویوتا، یاریس است که درسال 1999 عرضه شد و دربرخی بازارها با نام تویوتا اکو شناخته شد. قطعاً یکی از بزرگترین شکست های شرکت بود. طراحی این مدل خودرو که برای خریداران مقرون به صرفه بوده، به نظرمیرسد ظاهری نسبتاً ارزان داشته وگویا این شرکت در زمینه مهندسی و طراحی،زیاد قوی عمل نکرده است. فرمان برقی وجود نداشت وحتی چیزی بعنوان استاندارد پنجره های برقی تنها بصورت یک گزینه اضافی دردسترس بود، درحالی که رکورد ایمنی خودرو چیزهای زیادی را برای دلخواه بودن، باقی گذاشته است.

تویوتا RAV 4

 تویوتا rav 4
مشکلات تویوتا Rav 4

تا کنون پنج نسل از این خودرو ساخته و عرضه شده‌است
تویوتا SAV 4 یا وسیله نقلیه تفریحی 4 چرخ متحرک با نامگذاری کامل SUV یکی ازموفقیت های بزرگ تویوتا بوده که ازسال 1994 به طور مداوم درحال تولید می باشد. اینجا این سوال مطرح می شود که چرا درلیست خودروهای مشکل ساز تویوتا قرارگرفته است؟ خوب، همه اینها مربوط به مدل 2007 SUV کراس اوور جمع وجوراست که مشکلات متعددی درسیستم فرمان و همچنین مشکلات بیش از حد داغ شدن داشت. ازهمه مهمتر،چندین هزارشکایت ازرانندگان RAV 4 درمورد خرابی های جدی موتور وجود داشت، که گاهی اوقات هنگام حرکت خودرو با سرعت بالا دربین ایالت اتفاق می افتاد!

تویوتا کمری

مشکلات خودرو تویوتا
تویوتا کمری

به نظرمیرسد سال 2007 برای تویوتا، سال خوبی نبود SUV کراس اوور جمع و جورRAV 4 نه تنها دچار خطاها و خرابی های زیادی شد، بلکه خودروی سایز متوسط تویوتا کمری نیز نتوانست رانندگان را تحت تاثیر قراردهد. احتمالا مشکلات سیستم انتقال قدرت مهمترین مشکل بود. اما صاحبان کمری همچنین نشت روغن ومشکلات ترمزها را گزارش کردند تویوتا سعی کرد با طراحی مجدد کامل خودرو درسال 2008 ، شهرت کمری را که از سال 1982 تولید میشده را بازگرداند، اما فروش آن سال بیشترین مشکلات را درمدل 2007 داشت.

تویوتا مگا رزرو

مشکلات خودرو تویوتا
تویوتا مگارزرو

هنگامی که مدیران شرکت تویوتا موفقیت هامربه سبک نظامی وسیع را دراواسط دهه 1990 مشاهده کردند، تصمیم گرفتند زمان آن رسیده که سهمی ازاین بازارجدید برای وسایل نقلیه تمام چرخ محرک بدست آورند و تویوتا مگا کروزر نتیجه این تصمیم شد. مطمئناً این یکی از بزرگترین وسایل نقلیه ای بود که تویوتا تا به حال ساخته بود، اما یک کامیون دراین اندازه نیز نیاز به یک موتور قدرتمند داشت و مگا کروزر کمی گاز سوز بود. درآغاز قرن بیست و یکم، مصرف کنندگان علاقه بیشتری به وسایل نقلیه سازگار با محیط زیست پیدا کردند و کامیون هایی مانند مگا کروزر ازمد افتادند.

تویوتا تاکوما

مشکلات خودرو تویوتا
تویوتا تاکوما

تویوتا تاکوما یک پیکاپ سایزمتوسط است که ازموتور V6 استفاده میکند، وازسال 1995 تولید میشود.( اکثرمدلها ی بی سروصدا موفق بوده اند)اما تویوتا تاکوما 2016 دارای مشکلات جدی درگیربکس اتوماتیک خود بود که رانندگان خریدار را عصبانی میکرد. خریداران این خودرو گزارش دادند که گیربکس اتوماتیک این خودرو درزمان های مختلف تغییر میکند و رانندگان را مجبور می کند تا بیش ازآنچه می خواهند از دکمه انتقال الکترونیکی کنترل شده استفاده کنند.

تویوتا توندرا

تویوتا توندرا وانت کامل این شرکت بود که درسال 1999 دوسال پس از تاکوما با اندازه کوچکترراه اندازی شد وامروزه نیز تولید میشود.این یکی دیگرازخودروهای تویوتا ازسال 2007 بود که به نظر میرسید از نظر مالکان به هرحال نفرین شده است. این مدل حتی توسط شرکت تویوتا به خاطر تمایل پدال گازبرای فشردن یا گیرکردن درموقعیت هایی که خطر تصادف جدی را افزایش میدهد، فراخوان شد.

تویوتا آوالون

مشکلات خودرو تویوتا
تویوتا آوالون

بدیهی است ایمنی یکی از دغدغه های اصلی رانندگان است و بنابراین چیزی است که سازندگان خودرو زمان وهزینه زیادی را صرف آن می کنند. تویوتا آوالون یکی ازشیک ترین ولوکس ترین خودروهای سدان شرکت خودروسازی است که قیمت اولیه آن 35000 دلاراست، بنابراین منطقی است مصرف کنندگان انتظارداشته باشند خودرویی که میخرند هم ایمن باشد وهم مهندسی خوبی داشته باشد. با این حال، مدل 2016 تویوتا آوالون یکی از مدلهایی بود که توسط سازنده به دلیل مشکلات کیسه های هوا که در صورت تصادف ممکن است ازکاربیفتد، فراخوان شد.

تویوتا تاج Majesta

مشکلات خودرو تویوتا
majesta تویوتا

Toyta Crown Majesta نامی نیست که بسیاری ازرانندگان فوراً آنرا تشخیص دهند.(احتمالاً هم به این دلیل است که بسیاری ازرانندگان توان خرید لیموزین را ندارند) اولین مدل ان که درسال 1991 عرضه شد کوچکتربود. اما اندازه خودرو بطورپیوسته درطول سالها افزایش یافته وتا زمان پایان تولید مدل Crown Majesta درسال 2018 بنظر میرسید که بیشتردرمجموعه پارکینگ خانه خواهد بود تا تردد درخیابانهای شهرهای آمریکا، این خودروهمچنین درطول دوره تولید خود دچارمشکل ترمزشده که مشکل بسیارمهمی بود، لذا هزاران خودرویی که بین سالهای 2007 تا 2012 ساخته شده بودند، فراخوان شدند.

تویوتا کرولا

مشکلات خودرو تویوتا
تویوتا کرولا

وقتی صحبت ازموفقیت های خودرو میشود، آنها خیلی بیشترازتویوتا کرولا نیستند. کرولا نامی است که به خانواده ای از خودروهای جمع و جوروکم هزینه گفته میشود که توسط تویوتا ازسال 1966 تولید میشده، درسال 1997 کرولا با فروش 40 میلیون فروش تا ژوئیه 2013 به پر فروش ترین پلاک درتاریخ موتورتبدیل شد. اما حتی کرولا قدرتمند نیز نتوانست ازمشکلات کیسه هوا که درسال 2007 چندین مدل تویوتا را درگیرخود کرده بود، رهایی پیدا کند. لذا بیش ازیک میلیون وسیله نقلیه، ازجمله هزاران خودرو کرولا، فراخوانده شدند.( ان هم بدلیل کیسه های هوای آنها که هنگام بازشدن نقص داشت وپارگی ایجاد میکرد، لذا می توانست رانندگان وسرنشین ها را درمعرض آسیب قراردهد

تویوتا هایلوکس

مشکلات خودرو تویوتا
تویوتا هایلوکس

سال 2007 با اولین باری که ایربگ باعث ایجاد مشکل درتویوتا شد، فاصله داشت. اما سال 2014، این شرکت مجبورشد هزاران خودرو از جمله تویوتا هایلوکس را که بین سالهای 2004 تا 2010 ساخته شده بود را فراخواند. چرا که درسیستم های الکتریکی خودروهای مذکور نقصی وجود داشت که می توانست منجر به ازکارافتادن وازبین رفتن کیسه های هوا شود.ضمن اینکه این تنها مشکلی نبود که روی تویوتا هایلوکس وجود داشت، یک وانت جمع وجوردرحال تولید ازسال 1968 روی این مدل تأثیر می گذاشت، (هایلوکس درحال حاضر به وسیله منتخب بسیاری از گروه های شبه نظامی درخاورمیانه وآفریقا تبدیل شده است).

تویوتا لندکروز

مشکلات خودرو تویوتا
تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز نسخه کمی کوچکترازمگا کروزراست که همانطور که قبلاً مشاهده کردیم مشکلات جدی درمصرف سوخت وآلاینده های خروجی اگزوز داشت. با توجه به اینکه صاحبان لندکروز، بسیاری از مسائل مشابه را تجربه کردند. (یک SUV تمام سایز) ان را برای اولین باردردهه 1950 ساختند که مصرف سوخت وآلودگی آن نگرانی چندانی نداشت،اما این خودرو برای ادامه موفقیت درقرن بیست و یکم مجبور به سازگاری شد. (ازجمله mpg بسیارکم یا مایل درهرگالن)



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


5/5 - (31 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *